Ромны, Ромен, Ромни

  • -
  • =
  • +
  • default color
  • red color
  • green color
Роменский герб

 

 

 

 

 

Ромны

 

Главная >> Информация >> Новости >> Без транспорту і води – ні туди, ні сюди

Без транспорту і води – ні туди, ні сюди

Печать E-mail
Опубликовано: 09.02.2009 г.
kr.stil.jpegВодопостачання є фундаментальною основою для нормального функціонування міста. Та й злагоджена робота громадського транспорту теж турбує багатьох. Круглий стіл мав на меті розглянути ці два важливі для міста питання.
Якість погана, тариф високий
Засідання круглого столу назвали «Тариф, як він є!». Саме так, зі знаком оклику. Хоча який тут може бути позитив? Приватне підприємство «Еліпс», яке надає послуги по водопостачанню та водовідведенню винесло на розгляд присутніх нові тарифи. Керівник підприємства Армен Агаханян пояснив, що в першу чергу це пов’язано з підвищенням вартості електроенергії, яка складає 25% розміру тарифу. Також впливає на нього і технологія подачі води споживачам та протяжність мережі. Наприклад, особливість ландшафту нашого міста така, що перепад висот складає аж 40 метрів, і тому треба витрачати багато енергії на те, щоб підняти воду на таку висоту.

Згідно з розрахунками економістів цього монополіста по наданню «водних» послуг, треба встановити тариф на рівні 5,06 грн. за водопостачання і 4,07 грн. за водовідведення.
Треба відмітити, що вже не вперше круглі столи депутати міської ради ігнорують. Так і цього разу – в залі можна було помітити лише декілька представників депутатського корпусу. А присутні голови квартальних комітетів вже за звичкою особливої активності не проявляли. Вони звикли, що їх виступи ні на що не впливають, рішення приймаються навіть без їх згоди.
За скільки возитимуть?
Наступним питанням було перевезення пасажирів та вартість проїзду. Не так давно вартість пального для автобусів зросла до 3,80 грн. Тому перевізники запропонували підняти ціни на проїзд – 1,50 грн. і 0,75 грн. за пільговий проїзд. Присутні в залі розповіли, що у деяких автобусах вимагали навіть 2 грн., і скаржились на хамське ставлення до пасажирів з боку деяких водіїв та кондукторів. Міський голова Павло Помаран порівняв останніх з наглядачами концтаборів і справедливо зазначив, що тариф ніяк не пов'язаний з культурою.
А ще виявилося, що конкурси на перевезення пасажирів і перевезення безпосередньо знаходяться у якихось паралельних вимірах. Виявляється, тендери виграють автобуси у доволі пристойному стані, а на маршрути виходять розламані і старі. Депутат від блоку НУНС Микола Самойлик поцікавився, куди ж зникають нові автобуси. Однак директор «Ромнитрассервіс» Анатолій Котляров залишив це питання без відповіді. Обурило присутніх те, що у деяких автобусах з’явилися оголошення за підписом міськвиконкому про тимчасове підвищення тарифів. Тепер цим зацікавиться прокуратура, бо такі дії перевізників є незаконними.
Врізка-цирфа

17 автобусів зараз їздить на роменських маршрутах замість потрібних 31.

По темі

За рік у Ромнах стається близько 180 крупних поривів водомерж. У 2001 році показник становив не більше 30

Іванна Соловей
 
« Ціни на хвороби   Нелегка депутатська робота »

Вход на сайт

Последее на форуме:

(для зарегистрированных)